måndag 28 december 2009

så var det slut på julen och det har börjat klia i fingarna för bortplockning av julen......

Jobbat idag och det var så lugnt och tyst så det var riktigt trevligt att börja rota i all inkommande post.



Igår åkte prinsessan hem till södern och det känns inte alls kul. Men om ekonomins gud är med mig så vill jag åka ner i maj och hälsa på.



Tvätt i maskinen och slagit sönder en vas, har jobbat nio timmar, lagat mat, varit ute med hundarna, tagit med gubben ut och handlat, dessvärre hade ICA bilen gått sönder så det var ganska tomt i affären så det blir en runda till.

Skönt att se att de sitter skönt och tillbakalutat i soffan.



Jag är iallafall nöjd för vi har eldat i öppna spisen i julen och det var trivselfaktor av högsta grad. Ska bara köpa en speciell maskin så man får bort askan.



Nästa år vill jag ha en spavecka bara för mig själv, det känns som om jag behöver det.



Ett nyårslöfte som jag tänker ge mig i år är att ta hand om mig själv i större utsträckning än tidigare, det är dags att börja ta lite plats nu.



Jag älskar mig själv som jag är och väntar inte längre på att bli perfekt för att göra det





Inga kommentarer: