måndag 21 december 2009

LEDIG, LEDIG, LEDIG i dagarna tre och fullt upp, när ska man få vila och slöa.........jag längtar...

Idag har vi spenderat flera timmar på stan, fatta, flera timmar i denna stad.......helt dj-a otroligt, men vad vi gjort det vet jag inte.

Det är så härligt att huset är fullt. De stora kom med försenade flyg, det hade ju kommit någon centimeter snö i Fjollträsk.
Snart är det jul och vad jag har hört så kommer Tomten tidigt på dan, skönt för mig, det blir inte så stressigt då. Hoppas vi hinner till kyrkan för julbönen iallafall, det är tradition och ganska mysigt, fast, det kanske man inte får säga så är det en präst i år som jag har lite svårt för.....men det är bara att genomlida för julstämningens skull.

Vi har haft sista meditationen och seansen. Det är så tråkigt varje gång med avsluten men, men nu ska jag tänka positivt snart får vi börja igen. Vi är en så härlig grupp, med så härliga energier så det står härliga till. Känner att utvecklingen går åt rätt håll men har lite, lite problem att känna tillit till mina egna kunskaper, men det kommer........ efter jul och alla ungars besök så ska jag rena rummen och ta tid för min egna meditativa skola. Det behövs och det ger mig energi att orka.

Jag står nu inför ett genombrott i mitt självförverkligande med skapelsens kärlek och gör mig nu redo för mirakel i mitt liv ,av healern Pär Wahlström

Inga kommentarer: