söndag 6 december 2009

2:a advent och vi har bakat pepparkakor (fuskdeg) 5 el 6 plåtar varav 2,5 blev superbra och inte resten, men det luktar gott. Gjorde sen renskav och fy f-n vad det luktar, äckligt om man får säga så om mat.

Imorgon har vi sista meditationen för i år, ska ha med ett foto, jag har problem med vilket jag ska ta så jag tar med de jag inte kan välja mellan och får se i morgon vilken det blir ska också ha med en sak för vi ska ha psykometri (att avläsa föremåls histora genom att röra vid det), lite inom det paranomala, men vi är duktiga och duktigare bir vi när vi litar till oss själva. Lite spooky......

Hade roligt i fredags, det kändes så så igår........vi hade julfest med jobbet, mycket trevligt och bra ordnat av festkommitten. En del är skapade för att fixa trevnad och ha bra ideér. Tyvärr tillhör inte jag den skaran, trist men kanske jag kan annat, förhoppningsvis i alla fall.

"Inom varje äldre människa finns en yngre männika som undrar vad fan som hände"




Inga kommentarer: