söndag 29 november 2009

1:a advent och julen börjar göra sitt intågande med råge. Fått upp det mesta men jag kommer inte att ta fram alla tomtar, det är inte så roligt att sätta tillbaka dem om man säger så.

Idag var jag och tog vaccinet för svininfluensan, gick särtfritt och ingen kö utan bara gå in. Helt perfekt, men nu börjar det kännas i armen.

P har rakat hunden han ser ut som en bengalisk katt (om det finns sån).

Ska duscha o sen slappa lite framför tv:n. Varit en hel del att göra och strykningen ligger kvar, ids inte mer idag.

Kallt har det blivit -15. Men idag var det så himla vackert ute då jag var ut med hundarna. Snötyngda träd och solen som sken från en blå himmel, så ut som ett vykort. Helt underbart vackert, men tro inte att jag älskar vintern för det, nähä, jag vill ha sommar sol o vind.....

Nu är det inte länge kvar innan prinsessan kommer. Vad vi längtar jag o J.

Nästa år vill jag fira jul någon annanstans, lite värme kanske........eller varför inte i stugan.


"Ett gott omdöme beror på erfarenhet,
och erfarenhet får man av dåligt omdöme"

Inga kommentarer: