onsdag 30 december 2009

Jösses amalia, nu måste jag skriva något snällt eftersom det finns personer i närheten som inte fattar ironin i vad jag skriver....

Jag har det bra och jag kan ha det bättre, är det rätt eller???

Imorgon är det nyårsafton och den sista dagen på detta året ska man göra en sammanfattning eller låta bli, jag låter bli....

Idag har VI hjälpts åt hemma och det känns sååååååååå skönt, allt blir roligare att göra även tömma tvättmaskinen, usch nu börjar jag bli ironisk igen....
jag ska skärpa mig, kanske lite, bara lite.
Det är så kul att skriva här får då vet jag att alla som bryr sig om mig läser och kanske, kanske kan skratta lite för det är meningen med det mesta jag skriver, inte det om det mediala/andliga men annars är jag ganska ironisk, kanske...........

Bättre med dåligt minne än dåliga minnen

CARPE DIEM alla mina nära o kära vi lever idag, så skit samma vad som hänt för det kan du inte göra ngt åt och inte heller morgondagen........

Inga kommentarer: