söndag 19 april 2009

Mina fingar är stela som ett spett. Har inte sett en dator eller knappat på ett tangentbord på 11 dagar. Dessutom har jag äntligen fått gå på WC, det kan man kalla framtid. Annat än att frysa häcken av sig på ett TC.
Badat bastu i princip varje dag. En dag badade jag tom bastun i fotogen, det var inte ngn bra ide, tro mig, fattar inte varför folk i min närhet blev så arg, en olycka inträffar ju ibland, fast kanske lite oftare då jag är med, ja, ja, jag hade nog oxå blivit skogstokig, en del personer (däribland jag) ska inte försöka vara duktig, det slutar inte så bra, men ett gott skratt kan man få låååångt senare.

Haft superbra väder, fått lite fisk och massor av frisk luft. Ingen tid för meditation men men, imorgon är det semester, äntligen jobb...

Trist men nu har vi vinkat av prinsessan. Få se när vi träffas igen. Snart hoppas jag. Älskar dig gumman!

Hojja, ngn hund ligger och fiser....... jag döööööööör......måste släppa ut den skyldiga.

Bli inte orolig om allting känns bra, det går snart över.

Inga kommentarer: