onsdag 8 april 2009

Jaha, så är det dags för en avgiftning vad gäller dator. Ska tillbringa påsken och lovveckan i stugan. Ingen dator......jag har redan problem.

Det snöar som bara den ute, typiskt för jag ska ta toyotan i morgon och den är parkerad så att jag får köra som en karl, med en liten tittglugg. Pinsamt.

Drömde att jag vann 150´ på lotteri och köpte en merca som gått 4´mil för endast 50´. Tänk om det hade varit en sanndröm.....men drömma får man ju.

Packning pågår ända till vi åker imorgon. Det verkar som om vi ska åka till jordens ände. Det finns faktiskt affärer på ngr mils avstånd men men, en påsk utan fullpacka bil är ingen påsk.

Har iaf tagit med mig lite meditationscd o annat relaxande, hoppas jag har möjlighet att ta mig en liten stund o bara vara.

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: