tisdag 24 mars 2009

Så var man tillbaka till verkligheten igen, efter en liten tripp till Fjollträsk med omnejd.
Hela resan gick bra. Jättekul att se hur M hade det. Det värsta är att man får så mycket intryck så man vill ju fara hem och börja göra om lite här och där.

Det var en jättefin präst(inna) som döpte barnen. Gick på ngr affärer men alla kvinnor vet ju att man inte kan slappna av och bläddra i affärer då det sitter 2,5 karlar och väntar (suckar)...men jag HITTADE lite kläder till sonen och lite krimskrams till mig.

Hade meditation i går och det var bland det bästa jag varit med om. Det var så omtumlande så jag vet inte vad jag ska säga. Tack, för det jag fick till mig.

Jaha, vad ska jag hitta på nu att skriva. Jag tillhör inte de spetsfundigas skara och det är lite svårt att vara något man inte är. Avundas så de som spottar ut en massa roligheter och ironi och en massa blaha, blaha....

Så nu skiter jag i det här och går ner i källaren och tömmer tvättmaskinen, sen en dusch o sen sängen....

Det är så lätt att vara vis. Tänk bara på något dumt och säg raka motsatsen.

Inga kommentarer: