tisdag 17 mars 2009

Efter två långa veckor hade vi äntligen meditation igår. Tyvärr jordade vi oss inte vilket innebar att jag svävade iväg med råge... Sen hade vi en övning och vi är så himla duktiga på att läsa av varandra. Vi är så bra!
Nu har vi bara två ggr kvar, jag får panik bara av blotta tanken. Hur ska vi klara det? Det är min tid med mina vänner som delar mitt intresse. MITT!

Har anmält mig till en kurs med Terry Evans i Luleå i maj, den var fullbokad så jag står på reservlista. Hoppas jag kommer med det skulle vara en upplevelse som heter duga. Det skulle nog ge mig väldigt mycket i min andliga utveckling. Så håll tummarna att jag kommer med på kursen.
Ja, jag har inget sagt men jag har ju inte fått ngn bekräftelse så jag tänkte inte få ngr spydiga kommentarer innan.

Solen skiner från en klarblå himmel, det är så himla vackert, blåser lite så myggen håller sig borta.

Lev och njut idag. Igår är redan gjort och imorgon vet du inget om.

Inga kommentarer: