lördag 14 februari 2009

Jaha, det var ett tag sen sist. Men jag har genomgått en ofrivillig rensning av kroppen, med träningsvärk i magen som följd. Magsjuka heter metoden som inte är att rekommendera. Den är ganska äcklig så välj något annat. Sök på nätet...

Annars är det hopp om livet, solen lyser och det gnistrar i snön, supervackert.

Är solokvist nu, familjen och hundarna åkt till P-vaara. Ganska skönt faktiskt eller nu ljuger jag det är superskönt.
Nu ska jag bara slappa och småäta lite då och då så krafterna återkommer. Hade anmält mig till en kurs imorgon men jag tänker inte vistas bland folk förrän på måndag. Ljug, igen, jag har ju lovat dottern min att söka kangoskakor på marknaden som pågår nu så jag måste ta mig en sväng på stan imorgon, idag orkar jag inte.

Nu börjar nedräkning till stugsäsongen, vad jag längtar. Jag har nog aldrig känt en sådan här längtan tidigare. Men snart...

Måndag är det dags för meditationen igen, vi hade lite "tester" vad gäller att se våra chakran, det var spännande. Måste släppa den intellektuella delen och ägna mig mer åt intuitionen.
Har hittat en sida på nätet som jag blivit medlem i och jag hoppas jag kommer att få mycket erfarenheter via den. Finns upplagd med adress kan den inte utantill men Andliga sverige, så är du intresserad så kolla den.

“Livet består inte bara av de dagarsom gått utan de dagar man minns .Fyll därför inte livet med år utan åren med liv.”

Inga kommentarer: