söndag 22 februari 2009

Jaha, det var ett tag sen sist. Men inspirationen har inte riktigt funnits där samt att tiden inte räckt till. Så jag passar på nu medan köttbullarna blir klara. Är ganska hungrig.

Igår var vi till stugan fram o tillbaka. Håkan var med traktorn och skottade. Så på lördag bär det iväg för över en veckas vistelse. Perre ska på 50 års"kalas" på fredag. Så jag får väl köra på lördag även om det är med släp men rakt fram ska väl inte vara problem eller?

Vi har haft svinkallt i nästan två veckor men nu är det under -10 och blåser. Igår stormade det rejält.

Har nu packat ihop det mesta av mina militära persedlar. Ska bara ha kvar lite kläder, om jag får för mig att gå på ngn kurs... Såg att mitt förarbevis för bandvagen räcker till 2011, det är inte bra. Men har sagt att jag vill lämna insatsplutonen o istället tillhöra kompaniet eller bataljonen. Innebär att jag då inte behöver göra mer ärn 20 timmar per år istället för 60. Det blev ganska mycket plats över i källaren.

Imorgon är det äntligen meditation. Förra veckan var helt underbar. Hade en så otrolig upplevelse, ja, det går inte att beskriva. Hoppas det blir lika bra imorgon.

Den som har rent samvete,har ofta bara dåligt minne.

Inga kommentarer: