tisdag 3 februari 2009

Fördelen med att vara klok är att man kan spela dum. Motsatsen är betydligt svårare.Kurt Tucholsky (1890-1935)

Nåja, jag fick en ursäkt MEN var tvungen att ringa upp själv. Så det ovan passar ganska bra in. Dåligt. Men som sagt en del är inte väluppfostrade även om de är över 50.


Nej, jag skäms inte! Jag lämnar med gott samvete mina byxor för fållning till min mor. Bara så du vet! Ja, jag vet att jag snart är 50 men så länge jag slipper så får hon fålla dem.
Jag klarar ju inte ens av att sy en fåll på en gardin, det säger väl allt.

Ska börja plocka ihop mina militärsaker. Ska lämna in uniformen, nu har jag bestämt mig. Nu räcker det!! Orkar inte kriga före och efter alla övningar. Det suger, som John säger.

Nu har det börjat snöa, undras om ovädret kommer hit eller om det blir som vanligt! Ja, jag har slagit av kupevärmaren i bilen. Grattis Karin säger jag bara.

Har sett foton på Emmas kissekatt, så söt den är, man blir lite sugen själv, men jag är allergisk så..jag väntar till jag blir 50 och får en mopstik i present...

Hade meditation igår, det är så härligt. Bara man kunde släppa lös och låta intutionen ta över och att jag litar på mig själv vem vet vad som händer då?

"Tänk på vad du säger så du inte säger vad du tänker"

Inga kommentarer: