torsdag 15 januari 2009

Äntligen torsdag, för har du tänkt på att det är en himla bra dag. Alla längtar vi till fredag och då måste ju torsdag passera. Logiskt?!

Måste bara lägga mig i debatten om Liza Marklund. Spelar roll om det är fiktion eller inte, det är en superbra bok. Vem söker publicitet????

Jag håller på att hungra ihjäl. Har INTE köpt ostbågar till helgen, det blir tufft. Har nu bytt ut maten på lunchen till att dricka sk bantningsdryck, fast jag fuskar lite för jag tar en hårdmacka till ngt måste man ju få tugga på. Gjorde misstaget att ställa mig på vågen i måndagskväll och det ska jag bara säga att det skulle jag inte ha gjort.....
Fast å andra sidan är jag inte så lång så det kanske är där felet sitter?!

Det är inte det vi läser,utan det vi kommer ihåg,som gör oss lärda.

1 kommentar:

Emma sa...

Man kan inte äta mer än man gör av med. Rör man mycket på sig så får man köpa en påse ostbågar...