tisdag 13 januari 2009

Jag säger bara det... om allt kan bli fel så blir det det. Jag lovar!
Har haft en dj-a dag idag, skulle kunna kalla det för pms dag för så gott som allt har strulat. Men så har man lite tur i oturen så allt har ändå fixat till sig till slut men onödigt jobb har det varit. Jag är för gammal och bekväm för att hålla på med strul, hinner ju inte slappa så mycket som jag vill då.

Ska gå ner i mitt häxrum och meditera känner att jag behöver lite avkoppling efter denna hemska dag. Kanske änglarna tänker på mig?

Kallt var det ute. Nog får man undra om det står rätt till häruppe eftersom man sitter ute med dunjacka, mössa, vantar och filt om benen bara för att få i sig gift. Måste nog kolla om det står rätt till!
Så nu ska jag ta med en kopp kaffe så kanske fingrarna blir varmare...ha ha ha

Så dagen kan avslutas med detta citat:
"Det som börjar bra slutar dåligt, det som börjar dåligt slutar ännu värre."

Inga kommentarer: