tisdag 20 januari 2009

Bara John o jag hemma. Gubben åkt till svärmor o har tagit med hundarna. Jag ska inte ljuga men det är lite skönt. Så imorgon får man sova ung en 45 minuter längre, halleluja....

Håller på att försöka få ihop lite flextimmar så man kan ta sig lite ledigt någon gång. Men det är tungt, tungt, tungt. Men omman tar en ½timme några dagar i veckan så går det ändå ganska snabbt att få ihop timmar utan att slava ihjäl sig.

Hoppas att meditationen börjar snart. Det behövs nu. Svårt att göra det hemma med hundar och familj. Man blir störd på ett eller annat sätt. Vill ha tyst då jag mediterar så man kan sväva iväg i det blå.

"Bästa sättet att komma fram här i livet,är att gå på tårna.Andras tår."

Vet inte varför jag tar fram detta citat men tyvärr finns det sådana människor runt omkring oss och dessutom alldeles i närheten. Så var på din vakt!

Hoppas det slutar snöa så jag slipper skotta på framsidan på morgonen, har ju fått in bilen i garaget för tining.

Inga kommentarer: