tisdag 12 april 2011

Oooooooooopssansa, det var sannerligen inte igår jag var in hit och skrev något fyndigt. Det har hänt en hel del under den underbara himlen sen sist. Har anmält mig till en distanskurs i AmaDeus shamansk healing, har börjat lite smått att grotta i ämnet men, men jag känner inte riktigt att det är jag, lite för mycket krångel med en massa ritualer och det är jag inte så förtjust i, det ska vara enkelt. Men jag ska ge det en chans så får vi se vad som händer. Har haft en sittning med Lena Ranehag, mycket, mycket intressant, hur i all fridens dag kan hon veta vissa saker som ingen, och då menar jag ingen mer än jag vet. Nåja enligt henne är jag ett medium som ska lämna budskap, kanske.... vi hade ju avslutning på meditationen och då fick vi alla lämna budskap och ja, det gick mycket bra. Det handlar helt enkelt om tillit till sig själv. Snart ska jag ner till fjollträsk på en konferens, kom på att jag kan stanna där över helgen och att min prinsessa kommer dig så får vi umgås bara hon och jag. Blev även billigare för min arbetsgivare vad gäller resan. Jag längtar så.... Jag ska dessutom åka till Turkiet i sommar, tro det eller ej, men jag ser faktiskt fram emot det, ska bli jättekul, vi åker hela familjen, gubbens kusin o hans fru, all-inclusive, sol o bad.... innebär semester även för mig som då slipper laga mat, diska, bädda m m utan bara kan ha semster, härligt. Annars är allt som vanligt.....ett evigt ekorrhjul, jobb, hem o jobba, sova, jobb..... Njut av dagen idag, imorgon kan det vara försent

Inga kommentarer: