onsdag 1 december 2010

Jippiii, snart kan man söka sommarsemester. Det är ju nästan ett halvt år sedan det var sommar så nu går det undan värre.

Har varit på en underbar resa i goda vänners lag till Fjollträsk förra helgen. Inte mycket shopping utan njutit av pubar och god mat. Vi såg musikalen "We will rock" det var bra, tom jag som inte har en susning om vem Quens var hade stor behållning av showen. Kallt och snö, tur vi har vanan inne.
Det bästa med resan var att vi fick träffa prinsessan som var på helgbesök hos en gammal studiekompis. Nu kommer det att ta ett tag innan man får träffa henne eftersom hon kommer att vara utomlands till jul. Helt rätt att fara bort, passa på medan hon är ung och fri.
Hitupp är det bättre att komma till våren eller rättare sagt då solen kommer fram med värmen.

Idag hade vi -2 och Falköping -29. Helt rätt tycker jag. Så ska det vara.

Bara en gång kvar av meditiationen, så trist och så sorgligt, nu när det börjar hända en massa saker. Nu vill jag fortsätta gå kurser i medialitet och healing.

På jobbet är det som vanligt, kvinnor, behöver jag säga mer....................................

Har plockat fram lite jul och då menar jag LITE, så lite prylar har jag aldrig någonsin haft framme, men det känns lite tomt. Kanske man skulle ta en tomte till....

Njut av dagen, den kommer inte igen

Inga kommentarer: