onsdag 1 september 2010

Hej och hopp vad tiden går när man har roligt....

Snart är det valtider, floskerna sprutar ur politikernas munnar så det står härliga till. Jag är desillusionerad så det stör. För första gången vet jag inte vad jag ska rösta på, nu lovas det än det ena och än det andra och inget brukar bli som de lovar. Tror det bästa är att rösta på Jultomten, han kommer iallafall varje år.

Vi har haft en underbar semester, sol och supervarmt, knappt något regn alls. Varit ner till prinsessan i Halmstad. Jag har väl aldrig svettats så som i år, trodde att det överflödiga på kroppen skulle försvinna men icke sa nicke, det fastnade runt midjan och en bit ner på rumpan...
Nåja, vi hann tina upp innan återfärden till detta kalla karga Kiruna.

Skolan har börjat och allt har rullat in i det vanliga ekorrhjulet. Skönt, då vet man vad som gäller.

Har gjort ett försök att städa i prinsens rum men det gick inte så bra....men lite hann vi tömma och slänga.

Fick ett brev från min Faster som satte lite griller i huvudet på mig, släktforskning, vad kul det vore att göra det......kanske, kanske....

Dilemma, hur kunde jag glömma att det var planer på Luleå till hösten och hotell, show med BJÖRN SKIFS och sist men inte minst med min kära make. Jag min dj-a tok har planerat med en meditiationsvän att åka till Fjollträsk på en harmony-expo mässa samma helg....hur f-n ska jag klona mig....varför ska allt vara samtidigt? Orättvist.

TÄNK POSITIVT ANNARS BLIR DET NEGATIVT

Inga kommentarer: