onsdag 23 juni 2010

Jaha, så har man varit LITE duktig under dessa dagar man haft semester. Har gått igenom, inte bokstavligt utan fengshuiat bort en massa kläder som jag inte använt på år och dar.
Har tom dragit fram som en tornado med dammsugaren idag, jag längtar till att min lilla städhjälp kommer tillbaka från semestern.....

En veckas jobb kvar sen den efterlängtade semestern som kommer att gå till prinsessan. Kul.
Men om det blir med eller utan husvagn därom tvistar de lärde....

Kallt och blåsigt....jag vill flytta söderut. Nu är jag skitless på detta väder som bara innebär att det är snöfritt och inget annat här. Man längtar hela året efter sommaren som hinner försvinna innan man blinkar.

Har inte ens hunnit eller orkat meditera på flera veckor, det känns.

Vi har varit på konferens i Abisko med jobbet, trevligt och en del hade mer än trevligt. Nåja, lite vackert är det häruppe men, men lite mer värme hade inte skadat.

Ska ut o kolla på en nya mobiltelefon till mig, jag VILL ha en med bättre kamera och större display, skitsamma om jag behöver det eller inte men det är annat vi köper som vi inte behöver så en telefon hit eller dit spelar väl ingen roll.

Ta hand om dig för det gör ingen annan

Inga kommentarer: