söndag 14 juni 2009

Snart är det semester och det ska bli så skönt att slippa passa tider....
Jag har inte gjort så många fadäser senaste dagarna, kanske för att jag varit lite slö. Så nu har jag kommit på hur man gör att att inte göra något dumt man gör ingenting, att jag inte fattat det tidigare.
Imorgon är det måndag igen men bara en 4 dagars vecka.
Midsommar till helgen, har redan spanat in var jag ska hämta björk för att smycka bron.

Vi har hermeliner i knipholken och idag såg vi göken flyga omkring. Verkar som om det bara är fåglar i en holk. Inte bra.

Är så glad för jag fick beröm i fredags och det värmde. Ibland kan det löna sig att öppna käften, fast det har jag ju inga problem med utan mer med att försöka hålla den stängd.

När man gör dumheter bör man i alla fall lyckas med dem.

Inga kommentarer: