fredag 13 mars 2009

Nu har jag fått svart på vitt att jag är tant. Har fått piller för klimakteriebesvär. Helt otroligt, jag är i chocktillstånd.

Fast det finns lite ljus i tunneln, det är äntligen fredag, packning för helgen återstår. Hoppas det blir sol så jag kan sitta på mitt feta arsel och sola.
Skönt att få bada bastu så ingen ser hur jag svettas.

Jag skulle vilja ha en bärbar dator, inget märkvärdigt utan så jag kan kolla nyheter och leka lite. Känns lite offside då man är i stugan. Fast å andra sidan, vem bryr sig, och vem kan göra något då man befinner sig i laglöst land.

Snart är det påsk och då kommer min lilla prinsessa upp, såg att hon lagt in en kommentar om att HON ska åka skidor. Varsågod, det e´ba´å´åk! Jag som numera är tant måste ju börja tänka på benskörhet så skoter och kälke passar mig.

Sköt om dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varje åldersperiod skall bara uppskattas av den som upplever den.. andras uppfattning kan man helt bortse ifrån... glansen kommer inte från ytan utan ligger lagrad.... / Lennarth