torsdag 5 november 2009

Snorhalt ute men jag har laddat med pensionärsvarning, BRODDAR. Fattar inte att jag gått ut med hundarna utan tidigare, det var ju förenat med livsfara.

Fatta, jag måste städa själv nu i flera veckor... ångest, ångest...måste finnas något bra sätt att slippa, aha jag slutar använda broddarna!

Snart jul och nu börjar julklapparna anlända säkert men sakta. Ska ju till storstan och shoppa och se en föreställning "Elvis forever" det ska bli superkul. Dessutom i mycket goda vänners lag. Längtar!

Jag är klar med ängarummet/meditationsrummet/biblioteket, fatta äntligen. Ska ta och gå ner och lägga tarot, håller på att försöka lära mig att ta vara på den kunskapen alla bär, intutionen.

Man kan dricka whisky på tre sätt:
med vatten
utan vatten
och som vatten

Inga kommentarer: