onsdag 9 september 2009

Att jag inte gjort det tidigare, man tänker och tänker och sen blir det inte mer, men nu har jag äntligen gjort det och jag tror då rakt inte att jag kommer att ångra mig. Det innebär att jag har frigjort min psykiska hälsa från något ont som har förpestat mitt liv såååå länge så. Nu ska jag orka göra annat som har legat till sig. Jag har anlitat en städfirma som ska städa hos oss, dammsugning en gång varje vecka och sista veckan i månaden även skurning. Fatta, vilken grej. Äntligen!

Ute stormar det som f-n. Nu ska väl löven ner så man får vara ute på gården och få sig frisk luft (kratta).

Fullt upp på jobbet har t.o.m fullt på flexen och vet inte hur/när jag ska ta ut det eftersom vi har så mycket att göra. Men det är roligare att ha att göra än att inte ha att göra.

Ja, det känns bra, det ska jag inte förneka och bättre blir det om prinsessan får ett jobb hon trivs med.

Nu ska jag i säng eftersom det kommer en massa höjdare som vill "lägga sig i" vad vi jobbar med och det kan ju vara lite pinsamt att sitta och gäspa hela dan.
G´natt

Min styrka är,att jag känner till mina svagheter, Min svaghet är,att jag inte har styrka att ta itu med dem.

Inga kommentarer: