måndag 17 augusti 2009

Hej å hå. Vad ska man skriva om som kan tänkas intressera någon annan än mig själv.

Ett tips har hittat en underbar författare (även min dotters fick jag höra) Paulo Coelho, har läst Alkemisten och har nu börjat med Pilgrimsresan. Helt underbar.

Har jobbat hårt i helgen och har förmodligen gjort illa mig i revbenen, det gör som ganska ont då man hostar eller andas djupt, men det är ju bra för om man inget gör så händer det heller inget eller hur.

Snart är städningen och iordningsställandet för vintern av husvagnen klar. Tragiskt att det redan är slut på en blöt sommar.

Här är löven gula, en 4-5 gr på morgonen, jag deppar...

I tv:n är det vm i friidrott, man blir svettig av att bara titta på, vad ska det vara bra för att idrotta, tänkt på alla skador man får. Man ska sitta still och njuta av livet....

Du lever bara en gång ta vara på den enda gången.

Inga kommentarer: