söndag 24 maj 2009

Haft en kall helg, fast ganska skönt då har man fått slappa lite och inte behövt arbeta ihjäl sig (om nu den risken finns då det gäller mig).
Lillprinsen har hög feber och är snorig så om vi jämför våra inkomster är det inte svårt att räkna ut vem som blir hemma.
Har visst lite för högt blodtryck och ska på provtagning i veckan. Kanske därför jag inte mår så bra själv, huvudvärk, fast det är ju ganska bra att ha för då är det ju inte helt tomt däruppe eller så är det bara ett eko....

Inte många veckor kvar så är det semester och sen är det jul igen. Det går ju så fort så man hinner ju inte med. Nyss satt man ute på sjöarna och pimpla fisk nu är det grönt i träden. Hej o hå.

Sista gången med gänget i morgon kväll, trist, ja, inte att vara med gänget utan att det inte börjar förrän i sept/okt, hur ska det gå? Har köpt tarotkort så jag ska börja träna min intution, inte börja spå utan bara för min egen medíala utveckling. Men man måste vara i fas för att orka läsa igenom allt.
Nu ids jag inte mer, ska i säng är så trött....

Den som talar illa om andra i din närvaro talar illa om dig i din frånvaro.



Inga kommentarer: