fredag 9 januari 2009

Jag har sett solen idag. Halleluja!!!
Semestern är i antågande med en rasande fart.

Förresten, var en sväng på "stan" idag för att besöka stora apoteket bla, mötte då två gamla och då menar jag gamla klasskompisar, vi har gått i samma klass sen lekis samt 1:an. Inte såg de gamla ut vilket innebär att jag inte heller gör det eller? Men det värsta var att de tyckte det skulle vara kul att ha en samling av gamla klasskompisar och det är inte riktigt min största önskan, så jag hoppas att det bara är snack och inget annat.

Nu har julgranen åkt i lådan, för jag vill ha in ljuset. Undras om min arbetsgivare skulle fixa ett ljusrum för oss som är lite till åren kommen och börjar ha lite problem med mörkret.

Arbete är tillflykten för den som inte har något att sysselsätta sej med. (Oscar Wilde)

Inga kommentarer: